Przegląd Gastronomiczny

Laur Klienta dla Transgourmet Polska

Szeroki asortyment najwyższej jakości produktów, rozbudowana flota samochodów dostawczych, nowoczesne rozwiązania oraz stałe wspieranie i rozwijanie branży gastronomicznej to filary działalności Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.PR Selgros

Szczególne podejście do klientów zaowocowało, przyznaną po raz kolejny nagrodą Laur Klienta w kategorii Dystrybutorzy z segmentu HoReCa. Ponadto firma została wyróżniona Grand Prix 2020, które przyznawane jest tylko markom nagrodzonym Laurem Klienta trzeci raz z rzędu.

Laur Klienta to plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu, w którym klienci wybierają najpopularniejsze i najlepsze produkty oraz usługi w poszczególnych kategoriach. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie głosów oddanych przez konsumentów na firmy, które cieszą się ich zaufaniem oraz oferują najwyższą jakość.

Wyróżnienie dla Transgourmet Polska jest wyrazem uznania dla pracy wkładanej w ciągłe udoskonalenie dostaw do klientów i ułatwienie procesu zakupowego. Celem firmy jest bycie wszechstronnym partnerem dla branży gastronomicznej, nie tylko dzięki asortymentowi czy profesjonalnym dostawom realizowanym zawsze na czas, ale także poprzez ciągłe wspieranie branży i rozwijanie jej za pośrednictwem działalności Instytutu Kulinarnego.

Obecna od ponad 4 lat na rynku marka Transgourmet specjalizuje się w kompleksowych dostawach do profesjonalnej gastronomii indywidualnej oraz do sieci handlowych. Świeżość i jakość produktów jest zapewniona dzięki precyzyjnie planowanemu i zarządzanemu systemowi dostaw, bazującym na rozwiązaniach stosowanych w nowoczesnej platformie logistycznej w Ożarowie Mazowieckim, co potwierdza m.in. Certyfikat IFS Logistics. W wieloletniej historii, firma niejednokrotnie udowodniła, że jest stabilnym partnerem dla dostawców oraz klientów. Potwierdzają to przyznawane nagrody oraz działania, które inicjuje Transgourmet i Selgros, odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. W ramach uruchomionej w maju akcji ReStart restauratorzy mogą liczyć na szereg rozwiązań, które mają pomóc w powrocie do nowej rzeczywistości. Obejmują one inwestycje w pakiet rabatów i bonusów w ramach akcji Restart, wsparcie marketingowe oraz dostęp do szerokiego wyboru warsztatów kulinarnych i merytorycznych, realizowanych bezpłatnie w Instytucie Kulinarnym Transgourmet.

pg 560

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

 Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresemhttp://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.